facebookpixel Segíthetünk? - Pólóügynök

Segíthetünk?

GYAKORI KÉRDÉSEK

Termékek/megrendelés:

Milyen méretet válasszak?
– Termékeink mérete márkánként eltérő, ezért az adott termék oldalán található mérettáblázat alapján a cm-ben megadott adatokat kérjük figyelembe venni. Amennyiben nincs elérhető mérettáblázat, segítségért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Hol láthatom a termékeket a megrendelni kívánt színben?
– A termékoldalon a Méret és szín kiválasztása résznél elérhető az adott árucikk kívánt színváltozatának fotója. Néhány esetben technikai okokból ez az opció nem elérhető, kérés esetén e-mailben tudunk segíteni.

Mi tegyek, ha a kívánt termékből nincs készleten?
– Legtöbb termékünk esetében 2-3 hetes szállítási határidővel tudunk újabb készletet biztosítani, de mindenképpen előzetes egyeztetés szükséges.

Egyes termékek árai miért ilyen hihetetlenül alacsonyak?
– Alapvetően kedvező árakkal dolgozunk, az olcsóság nálunk nem a rossz minőséget jelenti. 🙂
Vannak kifutó modelljeink, melyet nem minden esetben tudunk feltüntetni, ezért ez csak az áraikon látszik. Részletesebb információ a következő pontban elérhető az Outlet termékekről.

Mit jelent az Outlet termék megjelölés?
– Egyes árucikkek, vagy azok bizonyos méret-, illetve színváltozatainak gyártása, vagy forgalmazása megszűnik, ez esetben a raktáron lévő készleteket kedvezményes áron kiárusítjuk. Ezekből a termékekből utánrendelés a későbbiekben nem lehetséges.

Hogyan kaphatok kuponkódot?
– Kedvezményre jogosító kuponkódokat hírleveleinkben szoktunk kiküldeni. Ezeket kuponkódokat tudja a kuponkód mezőben beváltani.

Hogyan tudom a kuponkódomat beváltani?
– A termékek kosárba helyezése után, a “Kosár” oldalon a “Kuponkód” mezőbe írja be a kuponkódját, majd kattintson a “Kupon alkalmazása” gombra. Ezzel a kedvezmény levonásra kerül a kosárértékből.

Mi a teendőm, ha vásárlás után nem kaptam visszaigazoló e-mail értesítést a megrendelt termékekről?
– Megrendelés leadását követően rendszerünk minden esetben automatikusan küld egy visszaigazoló e-mailt a rendelés részleteivel. Amennyiben mégsem érkezne meg, kérjük, ellenőrizze a spam/levélszemét mappáját is. Ha mégsem lenne meg, előfordulhat, hogy hibás e-mail címet adott meg, esetleg egyéb technikai hiba merült fel.
Ez esetben kérnénk ezt az info@polougynok.hu címen jelezni a megrendelő nevének feltüntetésével, kollégáink pedig ellenőrzik a rendelést és elküldik a visszaigazolást.

Szállítás/átvétel:

Van-e lehetőség személyes átvételre?
– Webáruházként működünk, így személyes átvételre nem tudunk lehetőséget biztosítani.

Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt termék?
– A megrendelt termékeket a fizetés beérkezését követő 2-4 munkanapon belül a GLS futárszolgálat szállítja. Amennyiben készlethiány, vagy egyéb probléma merülne fel, a rendeléskor megadott e-mail címre tájékoztatást küldünk.

Mit tegyek, ha nem érkezik meg a termék 3-4 munkanapon belül?
– Amennyiben 3-4 napon belül nem érkezik meg a csomag, akkor nagy valószínűséggel a kiszállítás közben akadtak problémák.
Ilyen esetben kérjük, hogy hivatkozva a rendelésszámra e-mailben jelezze felénk a problémát.

Mennyibe kerül a kiszállítás?
Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal:
– 30.000 Ft vásárlási összegig: 1.690 Ft
– 30.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes

Mire figyeljek a csomag átvételekor?
– Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot!

Mit tegyek, ha a termék hibásan érkezett?
– Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben, csatolva a hibás termék fotóját. A hibás terméket kicseréljük, vagy árát visszatérítjük.

Mit tegyek, ha a vásárolt termék nem tetszik, vagy mérete nem megfelelő?
– Az elállási jog alapján lehetőség van a termék visszaküldésére a kézhezvételt követő 14 napon belül, ennek részleteiről az ÁSZF-ben olvashat.
Röviden:
Ha bármilyen okból nem megfelelő a termék, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk e-mailben. A nem megfelelő termék árát visszatérítjük, amennyiben Ön sértetlenül, használatlan állapotban (köszönjük, ha eredeti csomagolásában) visszaküldi az egyeztetett címre.
A visszaküldés költsége a vásárlót terheli.
Sérült, vagy használt terméket nem tudunk visszavenni.
Ingek, alsóruházat visszavétele csomagolási és higiéniai okokból nem lehetséges.

Fizetés:

Mit jelent a Barion fizetési mód?
– A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tud bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházunkban.
– A Barion rendszerén keresztül működik a normál bankkártyás fizetés is, ehhez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyája számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Közvetlen banki átutalás választása esetén mi a teendőm?
– Amennyiben ezt a fizetési módot választja, a megrendelés leadását követően az oldalon megjelenik a rendelés száma, a fizetendő összeg és a bankszámlaszám, amire az utalást kérjük teljesíteni, a Közleményben a rendelés számát kérjük feltüntetni. Ezeket az adatokat egy automatikus visszaigazoló e-mailben is elküldjük. Átutalást kizárólag magyar forint számláról tudunk fogadni. Amennyiben
ezzel nem rendelkezik, kérjük, válassza inkább a bankkártyás fizetési
módot.
Ha az átutalás 14 napon belül nem történik meg, a rendelést töröljük.

Csak előreutalásos és bankkártyás fizetési módot tudok kiválasztani. Van-e lehetőség utánvételes fizetésre?
– Jelenleg technikai okokból az utánvétes fizetés nem megoldható.

További kérdés esetén keressen minket bátran elérhetőségeinken:

Telefonon: 06-70/251-2111, hétköznap 9-17 óráig

E-mailben (munkaidőn kívül is): 

    Shopping Cart
    Scroll to Top