Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Az Internetes megrendelés feltétele az alábbi magyar nyelvű Általános Szerződési Feltételek elfogadása.

 

Szolgáltatói adatok

Cégnév: PÓLÓ-SZTÁR KFT.

Székhely: 8230 Balatonfüred, Kossuth L. u. 29.

Levelezési cím: 8200 Veszprém, Budapest út 20-28.

Adószám: 24928137-2-19

Cégjegyzékszám: 19-09-517169 

Nyilvántartásba vevő hatóság: Veszprém megyei Cégbíróság

Szerződés nyelve: magyar

Elektronikus elérhetőség: info@polougynok.hu

Telefonos elérhetőség: +36-70-251-2111

 

Tárhelyszolgáltató adatai

domain-tarhely.net
Üzemeltetője az EVOLUTIONET Kft.
Székhelye: 7342 Mágocs, Széchenyi utca 75.
Telephelye: 7342 Mágocs, Széchenyi utca 75.
E-mail címe: info@domain-tarhely.net

 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A webáruház ruházati és kiegészítő termékeket forgalmaz.

A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek.

 

Szerződéskötés feltételei

A megjelenített termékek kizárólag online, a webáruház szoftverén keresztül rendelhetőek meg.  

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a 27%-os ÁFA-t.  Az árak a szállítás költségét nem tartalmazzák.

A webáruházban leadott megrendelés nem írásban, hanem ráutaló magatartással tett jognyilatkozatnak minősül, így a Vásárló és a Szolgáltató közötti elektronikus úton kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető.

Az ÁSZF elfogadása a megrendelési folyamat legvégén az “Elolvastam és elfogadom az Általános Szerződési Feltételeket” melletti jelölőnégyzet kipipálásával történik. Enélkül a megrendelés nem adható le.

Tájékoztatjuk, hogy a ” Megrendelés elküldése”, illetve “Fizetés Barionnal” gombra kattintva a Vásárló véglegesen elküldi a megrendelését, mely fizetési kötelezettséget von maga után!

 

Szállítás

A megrendelt termékeket a vételár és szállítási költség beérkezését követő 3-4 munkanapon belül a GLS futárszolgálat szállítja.

Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal:
– 20.000 Ft vásárlási összegig: 990 Ft
– 20.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes

Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot!

 

Fizetési módok

– Előreutalás
– Bankkártyás fizetés / Barion használat

– Előzetes egyeztetés alapján lehetőséget biztosítunk utánvételes fizetésre is, ez esetben azonban technikai okok miatt akár 1 héttel is tovább tarthat a megrendelés teljesítése. 20.000 Ft feletti utánvételes megrendelés esetén 10% előleg előre utalását kérjük.

Számlaszámunk előreutaláshoz:
PÓLÓ-SZTÁR KFT.
10700189-68471064-51100005

Előreutalás esetén kérjük a Közlemény rovatban a rendelés számát feltüntetni.  Amennyiben az utalás nem érkezik be 7 napon belül, a megrendelés törlésre kerül.

 

Regisztráció

Regisztráció nem kötelező. A regisztráció előnye, hogy amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatait nem szükséges újonnan megadni, több szállítási/számlázási címet is felvehet, valamint rendelési folyamatát is nyomon követheti.

Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.

 

A megrendelés folyamata

1. A termék adatlapján a szín és méret kiválasztása után írja be a kívánt darabszámot, a “Kosárba rakom” gombra kattintva a kívánt árucikk a bekerül a kosárba. Amennyiben az adott termékből nincs megfelelő mennyiségű készlet, a rendszer erre figyelmeztet.

2. Miután minden kívánt terméket elhelyezett a kosarában, kattintson a “Kosár megtekintése” gombra hogy ellenőrizhesse annak tartalmát. A kosárban a termékeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja a termék sorában szereplő mennyiség mezőben.

3. Amennyiben rendelkezik kuponnal, a “Kuponkód” mezőbe beírva a “Kupon alkalmazása” gombra kattintva érvényesítheti.

4. A „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában.

5. A “Pénztár” oldalon a számlázáshoz és szállításhoz szükséges adatokat kell rögzíteni. Amennyiben a Szállítási és Számlázási cím megegyezik, vegye ki a pipát a “Szállítás másik címre?” opció mellől.

6. A Megjegyzés mezőben feltüntetheti a rendeléssel, szállítással kapcsolatos kéréseit.

7. A lap alján kiválaszthatja a fizetés módját.

8. Elfogadja az ÁSZF (Általános Szerződés Feltételeit), mellyel tudomásul veszi, hogy ez egy fizetési kötelezettséggel járó megrendelés.

9. Barion / Bankkártyás fizetés esetén a “Fizetés Barionnal” gombra kattintva jóváhagyhatja a rendelést, majd átirányítjuk egy biztonságos fizetési felületre, ahol azonnal kiegyenlítheti a rendelés összegét.

10. Előreutalás esetén a “Megrendelés elküldése” gombra kattintva jóváhagyhatja a rendelést, majd egy automatikus értesítőt küldünk a rendelés tartalmáról, az utalandó összegről és az utaláshoz szükséges bankszámlaszámról.

Rendszerünk minden megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén, illetve nyomon követheti, ha belép az oldalra regisztrációkor megadott adataival.

Bizonyos termékek esetén előleg fizetésére van szükség, mely előreutalással kiegyenlíthető.

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének és a szállítási költségek előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

 

Adatkezelés

Az webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak szükségesen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak átadott kiszállításhoz szükséges információk.  A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek.  A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.  A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.  Adatainak törlését a rendszerből, módosítását bármikor írásban kérheti, de ettől független módon törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül, hogy regisztrációja törlésre kerülne.
A vásárló a webáruház által kezelt személyes adatairól bármikor tájékoztatást kérhet az e-mail címünkön keresztül. Itt kérheti adatai törlését és helyesbítését is.

Regisztrált felhasználóink hírlevélben értesülhetnek az aktuális akciókról, kedvezményekről, promócióinkról, egyéb ajánlatainkról. Amennyiben már nem tartanak rá igényt, a hírlevél alján bármikor leiratkozhatnak arról. Ekkor automatikusan töröljük a hírlevélre feliratkozott személyek listájáról.

Részletes információ az Adatvédelemről a http://polougynok.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek-aszf/adatvedelem/ linken elérhető

 

Elállási jog

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a vásárló 14 napon belül jogosult indoklás nélkül elállni a szerződéstől.

Vásárló az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Ha a vásárló elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni személyesen, faxon, elektronikus úton, postai úton vagy telefonon a Szolgáltató fenti, illetve Kapcsolat menüpontban megadott elérhetőségei valamelyikére.

Az elállási határidő:

a) termék adásvételére irányuló szerződés esetében: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.;

b) több termék szolgáltatásakor: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a vásárló, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi;

c) több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor: amelyen a vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.

Elállás céljából a következő nyilatkozat-minta is használható:  (csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett:
PÓLÓ-SZTÁR KFT. 8200 Veszprém, Budapest út 20-28. E-mail cím: info@polougynok.hu Telefon: 06-70-251-2111

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt: “

A vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Ha a vásárló eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a vásárló az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.)

Pénzvisszafizetés személyesen, banki átutalással, vagy bankkártyára történő visszatérítéssel történik. A vásárló köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a vásárló viseli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg eredeti állapotában vissza nem kaptuk a terméket.  Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Utánvétellel és portóval feladott csomagokat a polougynok.hu technikai okokból nem tud fogadni! Ezért csak ajánlott küldeményként, vagy normál csomagként kérjük visszaküldeni. A visszaküldés díja a vevőt terheli , az eladó pedig a teljes vételárat visszatéríti (legkésőbb 14 napon belül). A visszatérítés azután történik meg amikor a visszaküldött áru a vevő által leírt mennyiségben és minőségben megérkezik címünkre.

Nem illeti meg az elállási jog a fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő felhasználókat illeti meg.
Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

Panaszkezelés

Amennyiben a Vásárló és az Üzemeltető között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita az Üzemeltetővel való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vásárló számára:
Amennyiben a Vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
Békéltető testület: A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. Fogyasztó panasza esetén a vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat:

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. (Fsz. 115-116.)
Tel.: +36-88-814-121 (ügyfélfogadási időben), +36-88-814-111 (titkárság)
Fax: +36-88-412-150
E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu
Web: www.bekeltetesveszprem.hu

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

A fogyasztó jogosult a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulni panasszal,
A fogyasztó jogosult vitarendezési eljárást kezdeményezni az Európai Unió online vitarendezési platformján, amely a következő elektronikus linkre kattintva érhető el:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

 

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő  legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a PÓLÓ-SZTÁR KFT. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén a termék gyártója által vállalt feltételek szerint érvényesíthet jótállási igényt a gyártóval szemben.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállás keretében érvényesíthető jogokat és azok határidejét a termékekre a gyártók eltérően határozzák meg. Jótállás esetén a gyártók jellemzően a kellékszavatosság körében érvényesíthető egyes igények teljesítését vállalják az általuk meghatározott határidőn belül.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

Jelen ÁSZF érvényes 2018.04.10-től visszavonásig.

A polougynok.hu fenntartja az ÁSZF változtatásának jogát, melyet fenti oldalon közzé tesz a módosítás dátumával egyszerre.