Segíthetünk?

GYAKORI KÉRDÉSEK

Termékek/megrendelés:

Milyen méretet válasszak?
– Termékeink mérete márkánként eltérő, ezért az adott termék oldalán található mérettáblázat alapján a cm-ben megadott adatokat kérjük figyelembe venni. Amennyiben nincs elérhető mérettáblázat, segítségért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Hol láthatom a termékeket a megrendelni kívánt színben?
– A termékek oldalán a szín és méret kiválasztását követően jelenik meg az adott színváltozat. Ha mégsem látható, kérjük, válassza ki a kezdő képet – bal  oldalon a legfelsőt -, majd ezután próbálja újra a kiválasztást. Előfordulhat, hogy egyes termékekből nincs elérhető színkép, ha e-mailben jelzi, tudunk segíteni.

Mi tegyek, ha a kívánt termékből nincs készleten?
– Legtöbb termékünk esetében 2-3 hetes szállítási határidővel tudunk újabb készletet biztosítani, de mindenképpen előzetes egyeztetés szükséges.

Hogyan kaphatok kuponkódot?
– Kedvezményre jogosító kuponkódokat hírleveleinkben szoktunk kiküldeni. Ezeket kuponkódokat tudja a kuponkód mezőben beváltani.

Hogyan tudom a kuponkódomat beváltani?
– A termékek kosárba helyezése után, a “Kosár” oldalon a “Kuponkód” mezőbe írja be a kuponkódját, majd kattintson a “Kupon alkalmazása” gombra. Ezzel a kedvezmény levonásra kerül a kosárértékből.

Szállítás/átvétel:

Van-e lehetőség személyes átvételre?
– Webáruházként működünk, így személyes átvételre nem tudunk lehetőséget biztosítani.

Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt termék?
– A megrendelt termékeket a fizetés beérkezését követő 3-4 munkanapon belül a GLS futárszolgálat szállítja. Amennyiben készlethiány, vagy egyéb probléma merülne fel, a rendeléskor megadott e-mail címre tájékoztatást küldünk.

Mit tegyek, ha nem érkezik meg a termék 3-4 munkanapon belül?
– Amennyiben 3-4 napon belül nem érkezik meg a csomag, akkor nagy valószínűséggel a kiszállítás közben akadtak problémák.
Ilyen esetben kérjük, hogy hivatkozva a tranzakciószámra e-mailben jelezze felénk a problémát.

Mennyibe kerül a kiszállítás?
Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal:
– 20.000 Ft vásárlási összegig: 990 Ft
– 20.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes

Mire figyeljek a csomag átvételekor?
– Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Mit tegyek, ha a termék hibásan érkezett?
– Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben, csatolva a hibás termék fotóját. A hibás terméket kicseréljük, vagy árát visszatérítjük.

Mit tegyek, ha a vásárolt termék nem tetszik, vagy mérete nem megfelelő?
– Az elállási jog alapján lehetőség van a termék cseréjére, visszaküldésére a kézhezvételt követő 14 napon belül, ennek részleteiről az ÁSZF-ben olvashat. Röviden:
Ha bármilyen okból nem megfelelő a termék, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk e-mailben. A nem megfelelő terméket kicseréljük, vagy árát visszafizetjük, amennyiben Ön sértetlenül, eredeti állapotában (lehetőség szerint eredeti csomagolásában) visszaküldi az egyeztetett címre. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli.

Fizetés:

Csak előreutalásos fizetési módot tudok kiválasztani. Van-e lehetőség utánvételes fizetésre?
– Előzetes egyeztetést követően tudunk utánvételes fizetést is biztosítani, azonban technikai okok miatt így akár 1 héttel is tovább tarthat a megrendelés teljesítése.

Fizethetek-e bankkártyával?
– Jelenleg a bankkártyás fizetési mód nem elérhető, de a jövőben erre is lehetőséget fogunk biztosítani.

Nagy értékű és/vagy rendszeres megrendelés esetén kaphatok-e kedvezményt?
– Nagyobb, illetve rendszeres megrendelés esetén tudunk kedvezményt biztosítani, ennek részleteiről kérjük érdeklődjön e-mail címünkön: info@polougynok.hu

További kérdés esetén keressen minket bátran elérhetőségeinken:

Telefonon: 06-70/251-2111

E-mailben: